anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Thursday, May 13, 2010

Salam

Salam semuaa....

Lama giler tak update. Bukan apa.. dok tersadai kat library INTAN coz takde penempatan lagi. Giler boring...

La ni dah ada penempatan, alhamdulillah...

Tak byk pun citer menariknye.. Amira makin membesar.. perut aku pun makin membesar. Loya dah kurang, dah boleh mkn nasi. Boleh amik lauk ikan segala. Pastu kalau mkn boleh abis dah. Sekarang ni papa dok tunggu aku mkn kot2 kalau aku tak abis makan. Bila aku abis mkn kecewa dia.. huahua..

Tempat baru ok je.. Sama je semua cuma invorment, kawan2 dan bos je lain. 

Gambar2 later2 aku update. Oklah tak tau nak citer apa lah...

Bye cioww...

No comments: