anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Monday, April 12, 2010

Bday Amira

Salam...

Apalah nak jadi aku ni.. kejap rajin kejap malas.. Oh ya kandungan dah masuk 13 minggu .. kejap je..Perut aku besar.. baby besar ke?? atau mmg dah tersimpan lemak dulu2..

Loya2 tu ada ... aku cuba tahan untuk tidak muntah.. Sebab muntah itu adalah satu penyiksaan hidup.. Selera makan pun dah kurang sekarang. Loya je 24 jam.. Berat badan turun 4 kg. Percaya tak?

Mm las week ada aku buat sikit bday party amira.. 3 tahun dah budak tu.. pejam celik je.

Minggu depan aku akan mula bertugas di INTAN, Bkt Kiara... Huh skema je aku tgk tempat tu. tapi takpe demi mencari rezeki.. kemana jua aku ditempatkan akan ku turuti (ye ke??)

Layanlah gamba masa bday party aritu..


Boboy.. my adik ipar..


Ni tgh bukak hadiah..

Kemain pelukk abg danial dia tu...


Syafiq n his mom.. (pompuan ni available lagi.. ada sapa2 berkenan? pls contact me.. heheh)

sha n nadia.. thanks for coming...

goodies...




Potong kek time.. ha gambar tunggang langgang tak susun..

Opss... ni aku tgh mkn nasi lemak tadi kat opis..(ibu mengandung takpe mkn byk kali... ha yolah..)

No comments: