anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Sunday, November 1, 2009

well, well, well....


Hmm... nape ek aku keje arini.. Patutnya aku cuti hantar amira gi taska.. Tapi nan ado.. Mil aku kol sabtu lepas kata takpayah hantar amira gi taska minggu ni.. pasal bibik still ada minggu ni. Senin depan baru hantar.. (dia ingat senang2 aku nak apply coti) tapi takpe.. aku leh posponkan coti haku.. Yang nyatanya si amira suka happy2 takyah gi school... huh!


Lagi satu.. semenjak 2 menjak ni anak aku dok sebut hotel je... sikit2 nak gi hotel..Sebab wan dia gi hotel ngan cucu2 dia yg lagi 2 orang tu.. (sian anak aku) takpe mil aku pegi pun sebab kena 'jaga' anak adik ipar aku yg kena keje... HUA HUA HAUAAAAAHA (jgn tanya nape aku gelak..)


Hmm gi hotel ek.. aku pun dah lama tak gi hotell... Camne ni.. takpelah tunggu ujung bulan ni.. :)


Okeh la.. mari kita layan pics over amira baru snap minggu lepas....





okeh dah cukup.. mama ada kuata 40 minit je nak masuk blog hokeh.. Yang nyatanya.. mama sayang bangatttttt sama kamu.... muahhhhss.....

No comments: