anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Thursday, November 12, 2009

This Is It -MJ




Last week gi tgk wayang ngan mr papa citer 'This is It MJ movie'.. kat OU.
Rege tiket RM8 sorang.. Tapi walaupun murah, aku sangat berpuas hati tgk citer ni. WORTH IT okehhh...


Movie ni berkisar tentang the making of konsert This Is It MJ yang terbengkalai tu. Sangat BEST. Act aku ni takdelah minat sangat ngan MJ ni, kiranya so-so la.. Tapi bila aku tgk movie tu aku sangat jatuh cinta dengan dia.. Bukan sebab apa, tapi dia sangat humble, very down 2 earth, sangat SOFT SPOKEN, tak berlagak dan seangkatan dengannya.



Tgk semua penari n krew MJ sangat happy bekerja dengan dia. Dan the pre-show was very BOMBASTIC!! belum show betul lagi.. Kalau show betul agaknya adehh.. takleh nak bayangkan..Aku siap nak joget atas kerusi wayang tu.. heheh... Billy jeans thats my lover.. la lalala...

Dalam reheasel show tu jugak, MJ selalu cakap 'may god bless u'.... pastu amat menitik beratkan tumbuhan2 hijau, memelihara alam rimba di bumi ini. Dia mmg benci pada pencemaran hutan..


Pastu bila penari2 atau pemuzik salah step masa reheasel tu.. MJ akan cakap dengan lemah lembut...... 'its ok.. it just a reheasel right?" wahhhhhh sangatttt sopan santun... Dia tak marah langsungg... bagusnya..


Tapi tu lah.. Tuhan lebih sayangkan dia.. Tapi aku tak sure lah dia ni masuk islam ke tidak ke... ntah.. yang penting semoga rohnya di rahmati..


To MJ, we love u.... peace..






No comments: