anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Wednesday, May 11, 2011

Cuti cuti mari berjimba

 Helo..helo.. testing 123.
Sory dah lama tak update bloggy ni becos im so lazzy n yet bizzy... ececeh..

Update tentang berat badan aku, dgn gembira dimaklumkan berat aku adalah NAIK.. ye tuan2 dan puan2 tiada penurunan okeh. Mak meroyan dah ni. Tapi takpe, aku salahkan diri aku sendiri jugak pasal pagi takleh mis minum nescafe. Manis tu. Apa nak jadilah ko ni rina. Anak gajah pun tak bergerak2.


Okeh lupakan pasal anak gajah. 2 minggu lepas aku ni teringin sgt nak g pantai. Lama benor dah rasanya tak hirup udara segar kat pantai. Lalu memujuklah si suami nak g bercuti. Maka sang suami pun kesian kat sang isteri maka tunailah hajat si isteri nak g bercuti. Maka gembiralah hati sang isteri. Eh. Ingat kancil ngan arnab ke nak sang-sang bagai.
Jadinya pegila PD. Tu jela pantai paling dekat dan murah dan best. Heheh.. First time juga Adam gi cuti. Siankan?

Lepak kat hotel costa rica. Oklah dah 3-4 kali gak duk sana. Aku pegi masa labour day maka semua hotel2 yg best2 dah full. Yang ni jelah tinggal. Alah, jadilah.. janji ada pantai walaupun pantai berkarat.



 
 Ni baru sampai. Amira ngan sepupu dia -anje.



 Adam relaks je..



ikan duyung



ehem





Papa kempiskan perut samolah ngan adam







 Motif tutup badan ngan towel?





Suka buat muka popeye



 Sorrylah gambar tertonggek   tunggang terbalik. Peninglah pala aku nak adjust2 susun gambar2 ni balik.. Oklah .. bye.. oppss sebelum tu .... sila scroll..


^
^
^
^
^
^
^
^
^
^



^



^



^



^



^



^



^



^








em i look blue? eceh. Wuekk muntah.







4 comments:

A m m i said...

nak cuti2 gak. asyik bertangguh je adik baradik ku ini..ishhhhhhhh

berat kite pun naik jugak huhuhu

~Rina Mazlan~ said...

cuti saya ni pun tak rancang.. main redah je. Adakah gagal diet kita?? hehe..

Unknown said...

best tgk muka akhir rina..cute..

bab menaikkan bdn tue.pun mia tgh kuatkan smgt gak rina...+ lps kawin nie..insyaaalh try to maintain.

yg psti cuti mcm ni mmg best dr tekanan

klik ur nuffnang

~Rina Mazlan~ said...

terima kasih mia..