anak gajah..

my herbalife updates chaiyorkkk!



8.3.11 - 31.3.11 = 79.3kg - 76kg = lost 3.3kg


1.4.11~ 30.4.11 =75.7kg - 76.2kg = gain 5g




9.5.11 : 76.3kg






WeLcOme..

Nak cari apa..

Thursday, October 1, 2009

history..

Pejam celik la gi sebulan lebih aku akan bernikah dengan mr papa. Believe it or not u better believe it kalau korang taknak believe pon korangnyer pasal.. hoho
Apa perasaan aku sekarang, well mula2 aku risau dengan 'apa kata orang' kalau aku kawin lagi. Tapi sekarang TIDAK LAGI. Sebab, I DONT GIVE A DAMN pada sesapa yang nak kutuk belakang ke kutuk atas ke kutuk bawah ke pasal aku nak bernikah lagi. Lu orang sapa nak cakap2 buruk pasal aku? Jeles ke? pasal aku kawin cepat daripada korang?? huauhauahua....

Kalau u olls nak tau aku ngan mr papa sejak lahir lagi dah berjumpa. Mak aku gi keja dia akan hantar aku kat umah mami mr papa. (umah dia depan umah aku je) so dari situ aku rapat ngan mr papa. Tak silap masa tu aku tadika kot. Takpun 2-3 tahun. Pastu mlm2 kitorang ngaji sesama kat umah Pak Ali. (Dulu umah, sekarang jadi tempat pelancongan tapi dah terbakar umah tu... sedey.) pastu pas balik ngaji aku makesure mr papa anta aku sampai depan umah pasal aku ni penakut hokeh... kitaorang jalan kaki je.. nak taknak terpaksalah gak dia anto aku. hheehhe.. Ala bukan jauh pung.. belakng rumah je umah haku tuh...

Sampailah tak silap aku darjah 2, ayah aku kena tukar keja kat seremban. Makanya aku pun berpindahlah kat seremban. Mr papa citer kat aku masa tu dia nangis. Ye ke?? tapi aku caya dia nangis. Pasal dia ni cemey sikit.

Mcmtulah sedikit sebanyak citer aku. Sapa malas nak baca atau amik tau tak yah susah2 nak baca hokeh...

No comments: